You tube stranica kopirajte

https://www.youtube.com/c/PrirodaZdravljeza10

Popularni postovi

Zaradi pare preko you tube

Zarada novca preko you tube snimanjem i slikanjem te objavljivanjem na you tube je najnoviji posao.Ne treba ti dozvola niti ima porez.Treba da snimaš i slikaš te objaviš to sve.Pogledajte koliko ih ima koji snimaju svoje ručkove imaju zaradu mjesečnu bar 300-400 eura.A sve od zezanja,kao od šale.
Ja sam to krenuo amaterski prije tri godine i danas to radim malo ozbiljnije jer vidim da daju novac i za najveće gluposti.Svi imate mobitele više ništa i ne treba.Aplikacija za popravak snimka ima više ono rezanje makaze su većinom na slici aplikacije na mobitelima a na rčunaru preko interneta ja koristim muve malker a ima i mnogo boljih ali meni se ovaj program svidio.
Važno je imati gmail i preko njega se učlanite na you tube to je za minut gotovo.Kad otvorite gmail u gornjem desnom uglu imate 9 tačkica u kvadratu otvorite to i tamo imate i you tube, kao i da direkto otvorite na internetu i učlanite se.Idemo.
Nakon 1000 pretplatnika počinjete zarađivati novac.
Nešto vas je štrecnulo odakle vam toliko pretplatnika?Oni će sami doći vaše je da snimate i slikate.Za koji mjesec novac već dolazi.Imaju pravila držite ih se,ono jel za djecu video ili za odrasle i nema muzike koju vi hoćete već koju vam oni ponude zbog zaštite pjesama to je.Možete vi izabrat i svoju neku pjesmu muziku ali tada novac ne ide vama.A ovde smo da zaradimo jel?
Ovde pogledajte moju stranicu ,sve normalno snimano a novac već dolazi,pretplatnika mnogo na hiljade,ništa osobito,lagano mobitel u ruke i snimaj jarane i bit će novca ne brini ništa.Ko posluša bit će mi zahvalan doživotno jer ovo je neogranićena zarada sa isto toliko i vremenski,zauvijek.
Ovo je najlakši način zarade na svijetu.Nastavlja se...

Tags:zaradi novac,you tube,snimaj,slikaj,fotke,aplikacija,pretplatnika,

Nema komentara:

Objavi komentar